Tuesday, March 25, 2014

Karmen Kalamees Norras külalisõpilasena - 3 järgnevat nädalat


1.päev

Eile õhtul sain Külliga lennujaamas 8st kokku.Meil õnnestuse veel alguses valesti ka minna, selletõttu pidime turvakontrolli kaks korda läbima, kuigi natuke piinlik on niimoodi Tallinna lennujaamas ära eksida. 21.10 väljus lennuk ja 21.45 maandusime kohaliku aja järgi, Norras on kell tund aega taga. See Trondeimi lennujaam on ka ikka jube väike, pole palju võimalusi eksimiseks. Ja veel seda,et kohale jõudes turvadmehed küsitlesid meid seal,et miks me tulime sinna,kuhu me lähme,millega me lähme, kauaks jne. Seal ootasime oma öörongi, mis sõitis 6 tundi Mo i Ranasse, see on see linn, kus ma hetkel olen, asub põhjapolaarjoonest 2 kilomeetri kaugusel. Rongis ma ei saanud magada kahjuks, hull väsimus on peal.
Hommikul tuli meile vastu Ingrid ja viis meid enda juurde hommikust sööma,väga meeldiv naisterahvas on. Sain tema poja Sarasega ka tuttavaks,ta on sama vana nagu mina ja selle poisi parim sõber, kelle juures ma elan. [...]

Loe edasi
http://k4rmenk.blogspot.no/

No comments:

Post a Comment